Klacht: Zeer ontevreden over het LOI

op 08 november 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Examen laboratoriumwerkzaamheden voor de 2e keer af moeten zeggen omdat het LOI mijn een andere datum inpland waarbij ik onmogelijk kan. Ik weet dat de datum wat kan afwijken van de aangegeven datum, maar dat ik dan vervolgens een week later ingepland wordt met de reden dat er veel aanmeldingen zijn en ik dan dus maar een nieuw examen moet inplannen, is voor mij echt de druppel.

Ik heb al zoveel verschillende klachten over de LOI. Het is gewoon verschikkelijk om een opleiding te volgen. Ik raad het LOI dan ook zeer af bij alle mensen die een opleiding willen gaan volgen.

Er wordt ook niets met mijn klachten gedaan. Het gaat hier alleen maar om geld verdienen. Echt heel misselijk.

Als het LOI zich eens aan de regels houdt.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 week geleden - Beste Marianne,Bedankt voor je bericht.Wat jammer om te vernemen dat je ervaringen met de LOI niet positief zijn gestemd.De aanmeldprocedures voor dit examen zijn als volgt: Het aanmelden is mogelijk via de campus omgeving Let op: Het examen wordt over meerdere dagen ingepland. De datum zoals deze stond aangegeven in uw campus omgeving (27-11-2019) is niet uw definitieve examendatum.Het examen wordt namelijk op 28-11, 29-11 en 04-12 gefaciliteerd. Het is mogelijk om je persoonlijke voorkeuren voor een bepaalde datum aan te geven. Het examenbureau probeert op basis van alle voorkeuren de examenplanning definitief te publiceren.Uit je bericht kunnen wij opmaken dat je op 04-12 niet in de gelegenheid bent om het examen af te kunnen nemen. Helaas kunnen wij dit niet voor je wijzigen. Wij adviseren je om het examen via de ontvangen examenbevestiging te annuleren.Let op: 31-1-01-2020 is de nieuwe examenronde. Dit examen wordt op meerdere dagen gefaciliteerd.( Gelieve in het opmerkingsveld je persoonlijke voorkeuren doorgeven zodat het examenbureau hiermee rekening kan houden).Wanneer je inhoudelijke klachten hebt over je opleiding, dan willen wij hierover graag met je in gesprek.Je mag ons benaderen via webcare@loi.nl onder vermelding van het cursistennummer.Met vriendelijke groet,Wishal, LOI Webcare

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 15 november 2019 om 09:58 geantwoord

Beste Marianne,

We hebben tot op heden jammer genoeg niets van je vernomen betreffende het bovenstaande bericht.

Zoals aangegeven gaan we graag met je in gesprek over inhoudelijke klachten betreffende de opleiding.
Je kunt ons benaderen via webcare@loi.nl onder vermelding van je cursistennummer.

Een fijne dag, en een goed weekend toegewenst.

Linsey, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne.vlam