Klacht: Houden zich niet aan de afspraken en reageren niet op mails

op 22 januari 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Twee weken geleden mijn diploma aangevraagd. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Op de site van de loi geven ze aan dat de aanvraag direct in behandeling genomen gaat en dat vanaf dat moment het 6 weken duurt voordat het diploma binnen is. Helaas hoor ik niks van de loi geen mail geen bevestiging van ontvangst van mijn aanvraag niks. Wanneer ik met de klantenservice bel omdat dat het enige communicatie middel is waarmee je contact kan leggen met de loi delen zij mooi mee dat mijn aanvraag nog niet in behandeling is en ze kunnen ook niet zeggen wanneer… dat slaat toch nergens op. Op de site en via de examinatoren heb ik te horen gekregen dat het 6 weken duurt vanaf de aanvraag. Nu zegt iemand aan de telefoon dat ik nog moet wachten tot ja dat kan ze niet zeggen want mijn aanvraag is nog niet in behandeling. Ze willen mijn klacht ook niet telefonisch behandelen en staan niet open voor een telefonisch gesprek wat een slecht bedrijf. Sinds de overname is het bedrijf echt in verval geraakt. Zonde en niet aan te raden om een opleiding te volgen via dit instituut. Vreselijk hoe ze met mensen en hun leven omgaan. Totaal geen empathie. Terwijl de leraren zo hun best doen om hun studenten te begeleiden.

Dat ik binnen het gestelde termijn (6 weken vanaf aanvraag) mijn diploma ontvang.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 22 januari 2020 om 16:18 geantwoord

Beste Marleen,

Zoals telefonisch besproken stuur ik je dit bericht. Het is volkomen begrijpelijk dat je lichtelijk gefrustreerd raakt wanneer je niet op de juiste wijze wordt geïnformeerd.

Gelukkig heb ik je deels kunnen voorzien van goed nieuws. Het praktijk examen is goedgekeurd waardoor de aanvraag van het diploma in behandeling is genomen door het examenbureau. Zie hiervoor de briefverklaring dat ik voor je heb opgesteld, zie e-mail bericht.

Wishal, LOI Webcare

Heeft op 30 januari 2020 om 11:00 geantwoord

Vandaag deze mail ontvangen... strookt totaal niet met de brief en de telefonische afspraken!

Beste mevrouwUrsem,

Bedankt voor uw bericht van 21-01-2020.

Uw diploma aanvraag is in goede orde ontvangen. Vanwege het aantal diploma aanvragen kan het ongeveer 6 tot 8 weken in beslag nemen voordat u uw diploma in huis heeft. Excuus voor het ongemak en vriendelijk bedankt voor uw begrip.

Heeft u nog verdere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

D.Cicilia
afdeling Klantenservice