Klacht: Geen oplossing

op 09 januari 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Letterlijk uit de leerpad onder het kopje stage hoofdfase 1 gehaald… : ‘Gedurende uw opleiding loopt u op minimaal twee verschillende werkplekken stage. Dit is een harde eis.

– Overigens is het wel mogelijk om op twee verschillende locaties binnen uw onderwijsinstelling de stages in te vullen. Na de propedeuse dient u van stageplek te wisselen.’

Andere mogelijkheid

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Joey,We hebben je klacht in behandeling genomen en zullen dit bespreken met onze collega's van het stagebureau. Zodra wij een antwoord hebben zullen we je hier direct van op de hoogte brengen.Met vriendelijke groet,Linsey, LOI Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 14 januari 2020 om 14:30 geantwoord

Beste Joey,

Zoals beloofd, hebben we je klacht besproken met onze collega’s van het stagebureau. Daar is het volgende uitgekomen:

Zoals aangegeven moet er op 2 verschillende locaties stagegelopen worden. Dit mag wel binnen dezelfde organisatieschool zijn, echter niet letterlijk binnen dezelfde locatie.

Voorbeeld:

School A heeft 3 locaties: Arnhem, Nijmegen, Venlo.
Je mag je propedeuse fase in Arnhem doen, je Hoofdfase in Venlo.
Je LIO fase mag dan wel bij een van de eerder gekozen locatie.
De propedeuse fase en Hoofdfase, ondanks dat ze binnen dezelfde school doorlopen mogen worden, moeten echter wel echt op andere locaties zijn.

Dit is ook wat er bedoeld wordt met de tekst je gekopieerd hebt vanuit de Campus omgeving.

We hopen dat er nu geen verwarring meer is omtrent het vinden van een stageplek, en je snel aan je stage kunt beginnen.

Linsey, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Joeygriep