Mijn Klacht:
Naam Frederike Annette de Vin
Studie Interieurontwerpen Styling
Studentnummer 122165225
Telefoonnummer 0629090894
HIeronder mijn vraag aan de LOI alsook de correspondentie die daaraan vooraf is gegaan.
Geachte heer, mevrouw,
Bij het aanmelden van mijn studie heb ik uitgebreid gesproken over de voorwaarden om een studie bij u te doen. Ik heb aangegeven dat ik met de computer geen vaardigheden heb. Dat zou echter niet nodig zijn, en als er problemen zijn zou ik deze kunnen aankaarten bij docent of anderszins geholpen worden.
Inmiddels heb ik in meerdere mails, telefoontjes, via de opleidingsite zelf en in gesprek mijn zelfde vraag geuit. Steeds krijg ik daarop geen adequaat antwoord.
Inmiddels heb ik daardoor nog steeds mijn studie niet kunnen starten, en niet aan open dagen kunnen meedoen (want ik heb nog geen opdracht ingeleverd die je dan wel moet meenemen en wat ervaring hebben opgedaan).
Ik heb aangegeven dat ik in mijn vriendenkring geen mensen heb die mij verder kunnen helpen. Tevens heb ik gezocht bij digitale helpdesks en winkels. studenten hulp, maar nog geen resultaat.
Inmiddels is er corona, en iemand nu vinden is onmogelijk.
Ik wil daarom dat mijn studie wordt stopgezet, en dat ik op een later tijdstip met hulp die vanuit uw stylisten of ontwerpers bestand iemand kunnen sturen, zelf of een bevriend student of wie dan ook die ik betaal om mij op weg te helpen met het digital maken van foto’s, moodbords en insturen van opdrachten, zodat ik deze studie kan gaan doorlopen.
Omdat ik al een hele tijd bezig ben met hier een oplossing voor te vinden, en al die tijd geen gebruik heb kunnen maken van de studie, wil ik dan ook dat ik dan mijn gehele tijd van studie terugkrijg, zodat ik zoals gepland de studie kan beginnen.
Met vriendelijke groet,
Frederike de Vin
Onderstaand een overzicht van mijn mails die ik heb gezonden.
Sent from Mail for Windows 10
Ik heb gebeld met mijn vraag voor hulp en krijg op
16 maart 2019 van de LOI een instructie filmpje opgestuurd,
Nogmaals gebeld met herhaling van vraag:
12 april 2019 krijg ik hetzelfde instructiefilmpje toegezonden
Gebeld en ik kreeg toen de instructie van de klantenservice om mijn docent te vragen of zij iemand weet om mij te helpen…
Rond 7 oktober 2019 schreef ik aldus aan een docent op de LOI site bij het insturen van mijn opdracht:
Dag, ik probeer een docent te bereiken via internet. De opdrachten moeten op een bepaalde manier aangeleverd en ik heb hiervoor een speciale camera nodig lijkt het. Bij het aanmelden heb ik aangegeven dat ik hiermee geen ervaring heb, en graag zou ik hiermee op weg geholpen willen worden. Is er een docentstudent in Amsterdam die dit kan en wil doen ?
Ik kan namelijk zo niet verder met deze studie en zou dat wel erg graag willen.
Met dank,
Frederike de
IK kreeg toen de mededeling dat ik naar de klantenservice moest bellen, omdat zij mijn opdracht moet beoordelen met een cijfer, en ik dus niet via deze weg deze vraag moest stellen.
Op 3 september schrijf ik daarom deze mail:
Sent from Mail for Windows 10
Geachte LOI,
Bij het aanmelden van mijn studie , heb ik uitgebreid gesproken met een medewerker waaraan ik vroeg of er hulp zou kunnen zijn voor het insturen van opdrachten, en of dit computer skills vroeg. Er werd mij meermaals op hart hart gedrukt dat dit geen enkel probleem was en dat ik bij vragen en problemen zeker geholpen zou worden. Daarop heb ik besloten me in te schrijven voor de cursus interieurontwerpen en styling.
Toen ik na mijn inschrijving inderdaad tegen dergelijke problemen aanliep, heb ik telefonisch contact opgenomen en mijn vragen voorgelegd. Dit betrof onder andere dat ik niet weet hoe ik van een camera foto’s kan opsturen en hoe ik de opdrachten moet aanleveren.
Ook heb ik een vraag gesteld optie gegeven of er mogelijk iemand in Amsterdam beschikbaar is (docent, student, kennis) die mij kan ondersteunen in het uitvoeren hiervan.
Het gaat dus om basic vaardigheden, niet over de inhoud van de cursus. Wat ik ook bij het begin gecheckt had.
Ik werd doorverwezen naar Loi site, om dit voor te leggen aan de docenten.
Daar werd ik doorverwezen naar de filmpjes op de site. Deze filmpjes had ik al geraadpleegd en betreffen niet mijn vraag .
Onderwijl ben ik erg ziek geweest, wat al mijn aandacht opeiste. Mede daarom had ik geen energie over nogmaals tegen een muur aan te lopen.
Ik wil hierbij aangeven dat mijn probleem, ondanks herhaaldelijke verzoeken om hulp, niet is opgelost noch adequaat is geadresseerd.
Ik wil deze studie graag doen en heb alleen uitleg nodig over het aanleveren van de opdrachten en enkele computer vaardigheden.
Kunt u mij verder helpen en mijn verloren tijd compenseren of mijn aanmelding terugdraaien ?
Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van u.
Gewenste Oplossing:
Ik wil daarom dat mijn studie wordt stopgezet, en dat ik op een later tijdstip met hulp die vanuit het LOI stylisten of ontwerpers bestand iemand kunnen sturen, zelf of een bevriend student of wie dan ook, die ik betaal om mij op weg te helpen met het digital maken van foto’s, moodbords en insturen van opdrachten, zodat ik deze studie kan gaan doorlopen.
Omdat ik al een hele tijd bezig ben met hier een oplossing voor te vinden, en al die tijd geen gebruik heb kunnen maken van de studie, wil ik dan tevens dat ik mijn gehele tijd van studie terugkrijg, zodat ik zoals gepland de studie kan beginnen en afronden.