Klacht: Examen vragen niet terug te vinden in de stof

op 10 november 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb 6 weken geleden een examen gedaan kdv als onderneming en daarvoor een 4 gehaald. Nu was er veel informatie niet terug te vinden in de lesstof waaronder een opdracht over het verdelen van een budget en waarvoor je dat gaat gebruiken. In het proefexamen werd daar ook niet echt een duidelijk antwoord over gegeven. Ook stond er in de leerstof veel over leiderschapsstijlen maar was daar in het examen niks van terug te vinden.

Ik heb nog geen klacht neergelegd bij de loi omdat ik daar voor moet betalen en ook dat vind ik schandalig.

Ik zou graag een duidelijk antwoord willen op de vraag hoe ik een budget moet verdelen en dat er opnieuw naar de examens wordt gekeken. Er zijn meer studenten die hetzelfde probleem ondervinden en ook een 4 hebben gehaald net als ikzelf.

En ik zou graag zien dat we als studenten gewoon een bezwaar in kunnen dienen zonder daarvoor 75 euro te moeten betalen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 week geleden - Beste Kimberly,Bedankt voor je feedback.Wat vervelend om te lezen dat je tijdens het maken van je examen deze punten hebt waargenomen. Heb je erover nagedacht om een van onze exameninzage momenten bij te wonen?Om de gehele situatie voor te kunnen leggen aan onze studieleiding willen wij je vriendelijk vragen om een uitgebreide beschrijving van de punten dat aan bod zijn gekomen tijdens het examen.De kosten voor een bezwaarschrift zijn opgenomen in onze voorwaarden, daar dit onderdeel is van een gehele proces waar er kosten aan zijn verbonden. Derhalve kunnen wij hier niet van afwijken. Wanneer je in gelijke wordt gesteld worden deze kosten uiteraard aan u gerestitueerd of in mindering gebracht op het lesgeld.Je kunt ons benaderen via webcare@loi.nl onder vermelding van het cursistennummer.Met vriendelijke groet,Wishal, LOI Webcare

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 15 november 2019 om 10:06 geantwoord

Beste Kimberly,

We hebben tot op heden jammer genoeg nog geen e-mail van je ontvangen.
Zonder een uitgebreide beschrijving van de punten die aan bod zijn gekomen bij het examen, kunnen wij niets voorleggen aan onze studieleiding.

Je kunt ons nog steeds benaderen via webcare@loi.nl onder vermelding van je cursistennummer.

Een hele fijne dag en een fijn weekend toegewenst.

Linsey, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberly Wildenbeest