Klacht: Examen mogelijkheden

op 26 maart 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Reeds 2 jaar ben ik bezig met een HBO opleiding Management en Leidinggeven.
Helaas valt de opleiding in de praktijk in tegenstelling tot wat in de LOI voor doet komen erg tegen. Het is niet zo makkelijk als geschetst wordt.
Vol goede moed ben ik aan het studeren en heb tegen het einde van de (wettelijke?) periode van de opleiding, 3 examen vouchers aangevraagd.
Voor 2 examen aanvragen is dit gelukt, maar voor de 3e was er op dat moment geen datum beschikbaar; dus niet mogelijk(?)
Nu zijn alle examens ivm het corona virus geannuleerd.
Doordat mijn studieperiode is verlopen kan ik voor de 3 modules GEEN nieuw examen meer aanvragen!!!
Op verzoek naar de LOI om dit op te lossen krijg ik voorstellen als een korting van 50% (Dus dan maar ruim € 2500,00) de opleiding opnieuw te doen, tot andere voorstellen die allemaal veel geld kosten.
Misschien kunt u zich voorstellen dat ik mij behoorlijk in de kou voel staan. Waarom mag ik geen examens doen, terwijl ik die bij de betaling van de opleiding al heb betaald. Wat is dan het probleem voor de LOI om klantvriendelijk te zijn en mij gewoon examens te laten doen waarvoor ik al heb betaald.
Dit noem ik pas bureaucratie ten voeten uit.
Nu kom ik er in de praktijk achter wat ik tijdens de opleiding heb geleerd over een bureaucratische organisatie…….

Ik verwacht op zijn minst een mogelijkheid om examens te doen voor de vakken waar ik voor betaaald heb

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Boskoop