Klacht: Diploma niet ontvangen na succesvol afronden studie

op 06 januari 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Op 4 december 2019 heb ik mijn mondelinge afstudeerzitting van de opleiding Master of Business Administration succesvol afgerond. Direct kreeg ik van een medewerker van het examenbureau te horen (bij het afronden van de procedure na de zitting) dat ik mijn diploma 23 weken later zou ontvangen, in ieder geval voor de kerst. Nadat ik na de kerst niets had ontvangen kreeg ik telefonisch te horen dat het minimaal 34 weken duurt voordat ik een diploma kan ontvangen. Inmiddels is het de 5e week en ik heb nog geen diploma ontvangen. Ik zou teruggebeld worden door de klantenservice m.b.t. de status van het diploma en ik heb nog niets vernomen. Online heb ik diverse verhalen gelezen over het weken te laat verzenden van diploma’s door het LOI. In verband met verdere verplichtingen (vanuit de werkgever en i.v.m. een nieuwe studie) heb ik het diploma nodig.

Ik wil het diploma z.s.m. ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht BJvd

1 maand geleden - Direct kreeg ik van een medewerker van het examenbureau te horen (bij het afronden van de procedure na de zitting) dat ik mijn diploma 23 weken later zou ontvangen moet zijn 2 tot 3 wekenminimaal 34 weken duurt voordat ik een diploma kan ontvangen moet zijn 3 tot 4 weken

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 07 januari 2020 om 09:31 geantwoord

Beste Jordy,

Gefeliciteerd met het succesvol afronden van de opleiding Master of Business!
We begrijpen goed dat je nu zo snel mogelijk je welverdiende getuigschrift wilt ontvangen.

Zojuist hebben we contact gehad onze collega’s van het examenbureau. Zij gaven aan dat er door de feestdagen en drukte er vertraging is opgelopen met de diploma aanvragen.
Onze welgemeende excuses hier voor. Zij hebben beloofd het direct op te pakken zodat je zo snel mogelijk je getuigschrift zult ontvangen.

Een hele fijne dag toegewenst.

Linsey, LOI Webcare

Heeft op 07 januari 2020 om 10:06 geantwoord

Geen concreet antwoord en geen getuigschrift

Alle klachten die gemeld zijn door BJvd