Klacht: De helft van examengeld zou ik terug krijgen na bijna 3 maanden heb ik het nog niet

op 23 januari 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik voeg hierbij de email waarin het staat vermeld:
Beste mevrouw Zonneveld,

Ik heb uw mail van 31 oktober jl. ontvangen en ik heb uw rekening nummer doorgegeven aan het Examenbureau met het verzoek het bedrag op uw rekening bij te laten schrijven. Houdt u er rekening mee dat het een paar weken duurt voordat het op uw rekening staat.

Anneke de Jong
Klachtenunit
Leidse Onderwijsinstellingen
Tel.: 071 545 1234

Beste mevrouw Zonneveld,

Aansluitend op mijn vorige mail kan ik u berichten dat het Examenbureau heeft besloten om u, uit coulance, de helft van het examengeld te restitueren. Zij geeft wel aan dat het niet gebruikelijk is om dit te doen. Het examen bestaat weliswaar uit twee delen maar deze delen zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.
Regel is dat, als u een onvoldoende scoort op het praktijkexamen, het criteriumgericht interview niet afgenomen wordt. Immers, u zou voor beide onderdelen een voldoende moeten halen om te slagen.

Graag ontvang ik van u het rek….nummer waarop ik het bedrag van € 125,00 aan u kan overmaken. Voor het volgende examen dient u wel weer de volledige kosten te betalen.

Anneke de Jong
Klachtenunit

Leidse Onderwijsinstellingen

Tel.: 071 545 1234

Als de loi de 125 euro op mijn rekening heeft gestort.
Ik heb inmiddels mijn diploma en wil alles afsluiten van de loi.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Yzon