Klacht: Afstuderen niet mogelijk i.v.m. ontbreken criteria portfolio opdracht

op 12 oktober 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb alle onderdelen van de opleiding Master of Business Administration succesvol afgerond, met uitzondering van een portfolio opdracht (onderdeel van de coachingsmatrix). Er staat geen informatie over deze opdracht in de digitale leeromgeving en zowel de coach als medewerkers van de klantenservice weten niet waar de opdracht aan dient te voldoen of kunnen mij geen opdrachtomschrijving toesturen. Mijn eigen invulling van de opdracht is afgekeurd want het werk voldeed niet aan de criteria, ook al zijn deze voor niemand bekend. Ik kan pas afstuderen als ik de portfolio opdracht succesvol afrond, wat dus niet mogelijk is.

Als ik of de informatie krijg waardoor ik de portfolio opdracht alsnog kan afronden (dient wel de cel in de matrix ook opnieuw open gezet te worden) of als ik alsnog aan de afstudeerzitting deel kan nemen zonder het inleveren van de opdracht.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

2 dagen geleden - Beste Jordy,Bedankt voor je bericht op dit kanaal.Wat vervelend om te lezen dat je hierdoor vertraging oploopt in je afstudeerproces. Het is volkomen begrijpelijk dat je na een mooie ‘studieroute’ te hebben bewandeld graag wilt afstuderen.Uit je bericht kunnen wij opmaken dat het (nog) niet duidelijk is aan welke eisen de betreffende portfolio opdracht moet voldoen. Je hebt ons vriendelijk verzocht om een opdrachtomschrijving of meer duidelijkheid over de gestelde criteria.Om je op korte termijn te kunnen voorzien van een oplossing hebben wij de situatie voorgelegd aan onze servicemanager. Na ontvangst van een terugkoppeling zullen wij je direct op de hoogte stellen.Enorm bedankt voor dit signaal en onze excuses voor de opgelopen vertraging.Met vriendelijke groet,Wishal, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door BJvd