Klacht: Artikel werkt niet

Leon.xxxx op 04 april 2021 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Light in the box klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Status Open
Datum 4 april 2021

Een klant heeft problemen ondervonden met een geleverd product van Light in the Box, dat vanaf het begin niet naar behoren functioneert. De klacht is goedgekeurd.

Mijn Klacht:

Geleverd product heeft vanaf het begin problemen

Gewenste Oplossing:

Artikel ruilen met hetzelfde artikel wat wel functioneerd

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Leon.xxxx

5 jaren geleden - Op welke termijn wordt dit opgelost Er zit nog garantie op!!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Elektronische producten moeten voldoen aan de redelijke levensverwachting. Een duur product dat na een jaar kapotgaat? U heeft recht op reparatie of vervanging, ook buiten de fabrieksgarantie.

Bron: Wettelijke garantie (conformiteitseis)