Mijn Klacht:
3 Bh`s besteld bij lievelly.nl Maar na 15 min besloten het toch maar niet te doen. Meteen mail gestuurd om de bestelling te annuleren of eventueel het pakketje te weigeren aan de deur. Volgende ochtend bericht terug om 2:44 in de nacht. (Helaas is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren, het pakketje ligt al bij het sorteercentrum.) volgende dag berichtje om 17:25 (Onze gemiddelde levertijden naar Nederland bedraagt 10-25 werkdagen). Om 19:53 nog een berichtje op mijn annulering (in deze voorwaarden heeft u kunnen lezen dat bepaalde artikelen uit hygiëne / corona oogpunt niet retour genomen kunnen worden. Het gaat om: Items voor gezondheid en persoonlijke verzorging en Items zoals bikini’s en ondergoed (slips, pyjama’s en bh’s). Daarnaast maakt u gebruik van een 1 2 aktie en kunnen de producten ook niet geretourneerd worden.)
Naast het produckt op de website staat duidelijk vermeld 14 dagen retour garantie en Niet goed? Geld terug (hier heb ik print screen van) Als je het pakketje weigerd aan de deur zit je niet met hygiëne / corona dus is een vreemde smoes. Nergens staat een vinkje dat je met de voorwaarden accoord gaat. Dit is dus je besteld en je moet het houden.
Op tijd geanuleerd dus gewoon ogen dicht negeren. En niet aangeven tijdens het bestellen dat het iets van 25 dagen duurt voor het er is uit China. Niks van dit artiekel kan niet geruild worden tijdens het bestellen. Sneeky in de voorwaarden op de website doen.
Gewenste Oplossing:
Produkt weigeren aan de deur en terug nemen, geld terug storten na ontvangst. Website aanpassen dat je akkoord gaat met de voorwaarden en tekst naast het produkt aanpassen (14 dagen retour garantie en Niet goed? Geld terug)
