Klacht: geen retour mogelijk

op 07 juni 2021 over Lievelly in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

via adv op Instagram 3 bh’s besteld, er werd getoond dat dit een actie was. Voorwaarden en kleine lettertje worden niet getoond.
Nadat de bestelling, na 5 weken levertijd, werd bezorgd, bleek het materiaal slecht en ook de pasvorm.
Op mijn vraag om een retourformulier te sturen kreeg ik het antwoord dat ik niet kan retourneren. Omdat blijkt dat het om een actie ging…. 1 halen 2 gratis…. Ik voel me opgelicht. 30 euro weggegooid. Zo harken ze heel wat geld binnen.
Eea loopt via Bliefs en Team Garanty geeft antwoord als je mailt.

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn aankoop retourneren en geld terug. In het kader van de Nederlandse wetgeving heb ik daar het volste recht op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lievelly

Reactie van de melder van de klacht EMK2

1 maand geleden - Lievelly verwijst naar de leveringsvoorwaarden van Bliefs, zelfde stijl beeldmerk, alleen een andere naam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lievelly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EMK2