Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

100%
461 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
461 klachten opgelost
5.6 /10
157 stemmen
157

Stamppot

Klacht van Cimm0212 op 11 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Willen jullie alsjeblieft die reclame van stamppot eruit halen? Bij mij heeft het op dit moment zo'n geïrriteerde, sjagerijnige invloed dat ik , als zeer vaste klant, niet meer in de Lidl kom! Jullie reclames zijn meestal prima, maar deze... Lees meer

Cien scheermesjes

Klacht van Renevos op 11 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo heb extra scheermesjes gekocht bij de scheerapparaat alleen vaan ze bij een paar keer stuk dit gebeurt bij elke nieuw die ik er op zit. Lees meer

koffie capsules

Klacht van capsule op 08 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Wij kopen al heel lang ristretto espresso capsules en deden het prima in het nespresso apparaat, tot hij kuren kreeg, apparaat ontkalkt, niets hielp en een nieuw apparaat gekocht hetzelfde probleem. Hebben jullie de capsules veranderd? De koffie smaakt niet meer,... Lees meer

Compliment van TBerger op 11 september 2023 over Lidl

snelle reactie en goed service, en alle begrip.

10

Compliment van Pierre s op 30 augustus 2023 over Lidl

Ik vind het fijn dat ik gehoord ben als je een mankement hebt is het fijn een beetje hulp

8

Compliment van Solevita Multivitamine Knijpzakjes op 14 augustus 2023 over Lidl

Beste Lidl, Hartelijk dank voor jullie snelle reactie. Ik ben heeeeel erg blij te horen dat de knijp drinkzakjes dus toch niet uit het assortiment zijn !!!! (Wat een medewerker mij dus wel verteld had in de winkel.... toen ik het daar navroeg) Ook heel erg bedankt dat u wel de moeite heeft genomen het tot op de bodem voor mij uit te zoeken. En de aangeboden coupon vind ik al helemaal top service. Ik heb nog geen account/app. Maar ik zal deze vandaag nog aanmaken met het e-mail adres dat ik vermeld heb bij deze klacht/vraag. Kunnen jullie inzien welk e-mail adres dat was/is? Of zal ik jullie apart nog even een mail sturen hierover. (gezien ik mijn e-mail adres/telefoon nr liever privé houd als het gaat.....) Nogmaals top (klanten)service! Ben echt meer dan tevreden zelfs en positief verrast. Daar kunnen oprecht velen nog wat van leren. Nogmaals hartelijk dank!
Als het goed is kunnen jullie dus morgen mijn Lidl Plus app account vinden onder het door mij al eerder opgegeven e-mail adres. En zo niet hoor ik het graag van u/jullie. Met vriendelijke groet Mevr. E.

10

Compliment van Mats94 op 28 juli 2023 over Lidl

snelle service

10

Compliment van Kees Tijmstra op 07 juli 2023 over Lidl

Ze sturen een nieuwe boor!
Super oplossing.

10

Compliment van Theo de Mie op 22 juni 2023 over Lidl

Oke, weet ik in ieder geval dat het geen defect is, bedankt.

10

Compliment van druif500 op 08 juni 2023 over Lidl

Ik ben zeer tevreden over de oplossing die Lidl heeft geboden.
En wil bij deze ook de mensen achter de website \"klach.nl\" hartelijk danken

10

Compliment van Peter2023 op 04 juni 2023 over Lidl

Ik waardeer dit echt. En het mag ook gezegd worden dat de producten bij Lidl doorgaans van hoge kwaliteit zijn. Het koffie \"incident\" is niet maatgevend voor de rest van het assortiment.

10

Compliment van Sherin1 op 15 mei 2023 over Lidl

Super

8

Compliment van Peter Drijvers op 09 mei 2023 over Lidl

Het voorstel die is gedaan is voor mij een prima voorstel dus bij deze opgelost jammer dat het niet in 1 keer opgelost kon worden maar ben nu tevreden bedankt

8

Compliment van john1111 op 05 mei 2023 over Lidl

hartelijk dank

9

Compliment van Koffiecups op 02 mei 2023 over Lidl

Met deze oplossing ben ik blij,hopelijk zijn er meerdere klachten gekomen over deze vernieuwde koffie ( café au lait)

7

Compliment van hansd63 op 29 april 2023 over Lidl

Prima opgelost door Lidl

9

Compliment van Henriette Smits op 24 april 2023 over Lidl

Geweldig opgelost op deze manier.. Wat een service! En zo snel.. Bedankt!

10

Compliment van keesb1962 op 22 april 2023 over Lidl

Hopelijk dat het ook in meerdere filialen opgelost kan worden

9

Compliment van SJPost op 04 mei 2023 over Lidl

Binnen twee uur ben ik gebeld door een medewerkester van LIDL met de toezegging dat ik mijn geld terug zou krijgen incl. een tegoedbon. Eerst even afwachten of het ook echt gebeurt, maar het geeft de burger moed. Na vijf dagen stond het geld op mijn rekening en was de korting ook binnen. Blijft over dat het jammer blijft dat een klacht niet via een \"normale\" procedure afgehandeld kon worden.

9

Compliment van Marienski op 13 april 2023 over Lidl

Goed opgelost.

9

Compliment van Marleentje1 op 11 april 2023 over Lidl

Goede en snelle oplossing

10

Compliment van MCG13 op 26 maart 2023 over Lidl

Snelle en correcte afhandeling van Lidl!

10