Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

5.4 /10
318 stemmen
318

gepelde tomaten

Klacht van femke 1 op 01 april 2015 over Lidl in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb bij de lidl een blikje gepelde tomaten gekocht van het merk Freshona. Toen ik het thuis ging gebruiken zaten er drie tomaten in die niet waren gepeld. Ik vond het erg vervelend want koop niet voor niets gepelde... Lees meer

weke augurken

Klacht van brazil20 op 02 december 2013 over Lidl in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

De laatste twee potten augurken van Freshona waren erg week. Het leek wel of er bij de bereiding iets niet goed is gegaan. Verre van smakelijk. Op de pot zijn de lettertjes erg klein zodat je geen beklag bij de producent kunt... Lees meer

Compliment van RubensRebel op 21 mei 2022 over Lidl

Amazing echt super hoor zo snel opgelost.

Compliment van [email protected] op 18 mei 2022 over Lidl

Vind dit een hele nette afhandeling van de lidl
Hartelijk dank

Compliment van Dick Das op 19 mei 2022 over Lidl

Een passende oplossing
Het was wel een teleurstelling maar goed dat ik in de winkel nog op de verpakking keek, anders hadden we de bedden weer moeten terugbrengen!

Compliment van [email protected] op 05 mei 2022 over Lidl

Prima geregeld zo.
Jullie ook bedankt voor het snelle reageren en regelen

Compliment van Maria63 op 04 mei 2022 over Lidl

Snelle oplossing, juiste service

Compliment van Manjowella op 02 mei 2022 over Lidl

Als ze er komen is het super de klacht is snel in behandeling genomen gr manjowella

Compliment van louisa61 op 28 april 2022 over Lidl

Weer heel netjes opgelost door de klantenservice. Erg klant gericht, mijn complimenten. Bon verlengd tot 13 mei, nou dat moet toch gaan lukken lijkt mij.

Compliment van peterkuit op 21 april 2022 over Lidl

Fijn dat de mini's alsnog worden opgestuurd.

Compliment van Helema97 op 15 april 2022 over Lidl

Fijne oplossing, maar ben pas echt tevreden als ik het maandverband weer kan kopen!

Compliment van [email protected] op 01 mei 2022 over Lidl

Klachtafhandeling via LIDL landelijk is slecht geregeld. Oplossing: bespreek het met de locatiemanager!

Compliment van T.groot op 04 april 2022 over Lidl

Zeer tevreden met de oplossing.

Compliment van Osama Hamdy op 09 april 2022 over Lidl

Eindelijk heb ik mijn geld terug gekregen
Dankjewel klacht.nl ik ben zeer tevreden

Compliment van Mv de Bie op 02 april 2022 over Lidl

Personeel moet de prijzen in de gaten houden met vullen, maar ze hebben het al zo druk heb ik al eens gelezen, haast geeneens tijd voor pauze

Compliment van Theo van der Fluit op 31 maart 2022 over Lidl

Ik ben tevreden over snelle reactie. Kan er nog niet verder over oordelen omdat eerst moet zien hoe het allemaal afloopt.

Compliment van Rijsdam op 11 maart 2022 over Lidl

Grote klasse van Lidl, bedankt

Compliment van Hanny kempen op 09 maart 2022 over Lidl

Mijn hoop is natuurlijk dat het toiletpapier verbetert. Mvg

Compliment van vraag123 op 09 maart 2022 over Lidl

Direct antwoord gekregen op mijn vraag/klacht. Akkoord gegaan met de oplossing

Compliment van H A B op 07 maart 2022 over Lidl

Prima oplossing, was echter niet op geld uit als wel mijn frustratie uiten over dit soort zinloze reclames.

Compliment van wete op 06 maart 2022 over Lidl

Badank

Compliment van Wilma Aalders op 24 maart 2022 over Lidl

Ik ben tevreden met de oplossing en werd goed op de hoogte gehouden.