Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

98%
922 klachten gemeld
13 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
906 klachten opgelost
5.8 /10
283 stemmen
283

Verse zalmmoten.

Klacht van op 29 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Afgelopen dinsdag hebben mijn man en ik een zalmmoot van de Lidl gegeten, deze heb ik eerder gekocht en direct ingevroren. Dezelfde avond nadat wij hem gegeten hadden zijn we allebei ziek geworden. Ik heb er nog 2 in de vriezer... Lees meer

vloeibaar wasmiddel

Klacht van op 29 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

ik gebruik formil color wasmiddel..en het product is heel goed. Alleen de fles is gemaakt voor rechtshandige mensen. Het is ondoenlijk met de linkerhand in te schenken en ik knoei daarom altijd.Voor mij zou dat een rede zijn om toch over te... Lees meer

Onvriendelijke Filiaal manager

Klacht van op 25 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste Lidl, Was altijd zeer tevreden over u producten en het personeel in Damwoude. Zaterdagmiddag vroeg ik de filiaalleider in het Fries waar ik de eieren kon vinden,er werd niet op geantwoord toen mijn vraag in het nerderlands,weer geen antwoord maar een... Lees meer

Bedorven kabeljauw

Klacht van op 24 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste heer, mevrouw.Gisteren hebben we kabeljauw gekocht bij de Lidl, tenminste houdbaar tot 25 feb 2016. De kabeljauw vandaag geopend en trof het bedorven aan. Een vreselijke lucht. Moet apart afgevoerd worden naar een speciale afvalplaats omdat de lucht vreselijk is. Speciaal... Lees meer

Compliment van ikkebenhet op 15 maart 2020 over Lidl

Niks meer van Lidl vernomen.
Wel vandaag in het filiaal geweest. De helft van de wagentjes is vervangen door grotere wagens. Goede oplossing, nu kan de klant zelf een keus maken.

7

Compliment van Surplus op 07 maart 2020 over Lidl

Een prima oplossing
Bedankt!

10

Compliment van Tillypaass op 08 maart 2020 over Lidl

Heel erg fijn dat ik toch nog aqua mini's mag ontvangen
Dank U wel!!

10

Compliment van arijn@hetnet.nl op 03 maart 2020 over Lidl

Het is toch vreemd dat de vaatwastabletten + 4 niet de oplosbare folie hebben.
Die aanbieding komt zeker binnenkort weer en dan is het misschien opgelost.
Ik hoop het wel.

Met vriendelijke groeten,
Mevr. A. van Rijn

8

Compliment van Mulder-Verbeek op 02 maart 2020 over Lidl

Zojuist een heerlijke reep chocola ontvangen
Erg attent!

10

Compliment van mdl1987 op 25 februari 2020 over Lidl

Goede service, erg tevreden! Inmiddels bevestiging gekregen dat het product aangekomen is en de komende dagen krijg ik mijn bedrag terug. Netjes, dit geeft mij het vertrouwen in Lidl terug. Ps. De oplossing kwam van Lidl!

9

Compliment van Mevrouw Kleijweg op 17 februari 2020 over Lidl

Gedane zaken nemen geen keer, maar Lidl heeft snel gereageerd. Ik hoop dat mijn klacht serieus genomen wordt.

7

Compliment van Goudmijntje555 op 09 februari 2020 over Lidl

Hartelijk dank voor de reactie. En voor het doorsturen van mijn tip. En hopelijk komt het ook bij de Lidl. Jonge mensen hebben er niet zoveel last van. Maar als je 70 bent dan ben je niet meer zo beweeglijk in het denken.

10

Compliment van boodschapjan op 25 februari 2020 over Lidl

Er heeft een gesprek plaatsgevonden op 25/2 en daarbij is vastgesteld dat het geen zakelijk probleem betrof. Mijn gedrag ten aanzien van medewerkers vormde niet het probleem; het betrof de persoonlijke beeldvorming van één medewerkster. Tevens zijn mij verontschuldigingen aangeboden voor de niet relevante dreiging met een winkelverbod. Het gesprek hierover verliep prettig.

8

Compliment van J.C.Troost op 29 januari 2020 over Lidl

Is goed mijn klanten kaart is 77310001410021827 en mijn mobiele nummer is 0611306967

9

Compliment van rickvanabbe op 26 januari 2020 over Lidl

Lidl gaat het probleem onderzoeken .

8

Compliment van Bram 104 op 16 januari 2020 over Lidl

Nu,vandaag is het erg rustig. Als het zo blijft ben ik zeer tevreden.
Hartelijk dank!

9

Compliment van Paul Moerman op 23 december 2019 over Lidl

Volgend jaar nieuwe ronden, nieuwe kansen ;-)

8

Compliment van slampie op 15 december 2019 over Lidl

Ik ben te oud voor al dat gezeur over een account aanmaken weet wel wat maar niet zoveel mn man deed dat altijd maar die is in juni overleden

7

Compliment van Bedorven op 10 december 2019 over Lidl

Lidl heeft een tegoedbon gestuurd van €10.
Ik heb dus het geld voor de 2 maaltijdsalades terug gehad.Ik ben tevreden met de oplossing.

10

Compliment van jose.schutte op 27 november 2019 over Lidl

Goed dat jullie voor de komende jaren er over denken om het vullen van de klompjes meer gericht gaat worden naar de kinderen.

7

Compliment van ZiggyZiva op 29 november 2019 over Lidl

Black Friday 29-11 om 00.15 is het gelukt om het oventje te bestellen

8

Compliment van benzlidl op 03 januari 2020 over Lidl

Nette service

8

Compliment van Klompenpadmeisje op 23 november 2019 over Lidl

Tevreden, meer kunnen jullie ook niet toezeggen. Kijk bij de AH vragen ze ook nog steeds of je een bonuskaart hebt. Misschien een sticker op de kassa?

8

Compliment van r.hendrikse@hotmail.com op 12 november 2019 over Lidl

Belangrijk vind ik dat er actie word ondernomen om de prijzen overeen te laten komen. De toegestuurde waardebon zie ik als een prima service!!

8