Klacht: Verplaatsen van gas en elektriciteit

Lupsan op 06 april 2018 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van af januari is de aan vraag van gas en elektra te verplaten. Het is onmenselijk dat wij meer dan 20 weken moeten wachten dat het gebeurd,Heb hier geen goed woord voor.

Gewenste Oplossing:

Ontevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste René Lupsan, Bedankt voor je bericht. Ik vind het vervelend dat u zo lang moet wachten. Onze excuses voor het ongemak. Om uw klacht in behandeling te nemen heb ik meer informatie nodig. Hiervoor heb ik u een e-mail gestuurd. Zodra ik uw reactie ontvang ga ik kijken wat ik voor u kan doen. Met vriendelijke groet, Laura Namens het Liander Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Het is te makkelijk om de vorst de schuld te geven maar jullie houden geen rekening met de spullen die besteld zijn. Nu nog langer wachten dat het gebeurt . ( Ik hoop dat ik het bedrag in ter mijnen kan betalen).

Bericht van

4 jaren geleden - Beste René Lupsan, Wij nemen je klacht graag in behandeling. Zoals ik eerder aangaf heb ik hier meer informatie voor nodig. Ik heb je een e-mail gestuurd. Wil je hierop reageren Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Met vriendelijke groet, Laura Namens het Liander Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Het betreft teylingerlaan 8 2215RR Voorhout De heer Peter van de Togt heeft dit begin januari aan jullie doorgegeven. Hij heeft ook het werk nummer. M.v.g René Lupsan

Alle klachten die gemeld zijn door