Klacht: Plaatsing Slimme meter

[email protected] op 09 januari 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 januari zou er een slimme meter geplaats worden. Na de meterkast te hebben ontruimd wachten op de monteur.
Deze is niet gekomen en we hebben geen af bericht gehad.
Maandag 9 januari meteen gebeld om het alsnog te regelen en mijn ongenoegen uit te spreken.
Na 1 uur en 4 minuten een bericht te hebben gehoord dat alle medewerkers in gesprek waren maar gestopt met bellen.

Gewenste Oplossing:

Een bericht / excuses voor het niet nakomen van de afspraak voor het plaatsen en ook een betere service als je Liander belt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Goedemiddag, Allereerst onze oprechte excuus hiervoor. We willen graag met u hierover in contact om tot een oplossing te komen. Kunt u ons via een e-mail uw gegevens sturen? Dit mag u sturen naar [email protected]. Natasja

Liander

Heeft op 24 januari 2019 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hopen dat er inmiddels een oplossing is voor je klacht. Heb je nog vragen? Op www.liander.nl vind je antwoord op alle veelgestelde vragen. Je kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen. Op https://www.liander.nl/contact vind je de verschillende contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Het Liander webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door