Klacht: plaatsen nieuwe meter

op 12 juni 2019 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Onderwerp: aansluiting Harterinkdijk 17a te Sinderen, 7065 AP

Goedemorgen,

Op bovengenoemd adres is een slimme meter geplaatst die nog steeds niet door a. Hak is aangemeld. Na diverse telefoontjes met Nuon ben ik doorverwezen naar Liander Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met Stephan Lindeman van Liander op 25-4, hij heeft ervoor gezorgd dat op 10-5 een monteur van Liander een schouw heeft gedaan ook hij heeft geconstateerd dat de meter nog niet is aangemeld.

De meter die is geplaatst heeft een beginstand van 4898 kwh, deze beginstand is nooit aan mij bevestigd. Liander heeft mij doorverwezen naar a. Hak, ik heb op 16-4 tel. Contact gehad met R. Oberink van Hak en hem onderstaande mail met foto’s gestuurd, vervolgens ben ik doorverwezen naar Ivo Dijkema van Hak, onderstaande mail is ook aan hem doorgestuurd met foto’s

Heer Dijkema heeft mij op 16-4 toegezegd dat de meter aangemeld zou worden en dat de beginstand aan mij bevestigd zou worden, ik heb op 10-5 weer Dhr. Dijkema gebeld en naar zijn zeggen is eea doorgegeven aan het meterteam en de beginstand gemuteerd zou worden. Op zijn verzoek heb ik onderstaande mail op 10-5 nogmaals verzonden.

Inmiddels heb ik wel begrepen dat ik een gebruikte meter heb gekregen (is in Friesland in gebruik geweest) en mijn geconstateerde beginstand redelijk klopt.

Op bijgaande foto’s staan alle gegevens incl. meternummer etc.

Vandaag maar weer Liander gebeld (Florance vd Bos), zij heeft mij het nummer van Dhr Jansen gegeven (zaakbehandelaar aansluiting) 0314-367513, dit telefoonnummer werkt helaas niet, er staat een band op dat de telefoon niet wordt opgenomen geen voicemail oid.

Aangezien Liander de partij is waarvan ik de bevestiging en factuur heb gekregen vindt ik dat jullie ook eea moeten oplossen ik heb hier inmiddels erg veel tijd aan besteed.

zodra de meter is aangemeld bij Nuon met de juiste beginstand

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Liander over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

4 maanden geleden - Beste Roy, Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het lang duurt. Wij zijn druk bezig om te zorgen dat de meter administratief in ons systeem verwerkt wordt. Wij hebben wederom een bericht gedaan aan de behandelaar. Wij hopen snel antwoord te krijgen dat je meter administratief verwerkt is. Wanneer dit gebeurt is geven wij dit natuurlijk ook meteen door aan je leverancier Nuon. Onze excuses voor het wachten. Met vriendelijke groet, Natascha Namens het Liander Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Maxtb2609