Klacht: Niet in behandeling nemen van een klacht.

op 12 september 2019 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 -8-2019 een klacht op deze site gezet.
De inhoud is bekend bij Liander.
De volgende dag meteen een reactie dat ze binnen nu en 2 weken contact op zouden nemen om tot een oplossing te komen.
Klacht opgelost!!!
Nou echt niet, nooit een telefoontje gehad.

Gewenste Oplossing:

Als Liander mij serieus neemt en zich gaat buigen over de klacht.
En dat er een passende oplossing aangeboden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Liander over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 12 september 2019 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thea,
Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je klacht nog niet is opgelost. Zoals we al eerder aangeven is deze in behandeling bij ons klachtenafdeling. Zij hebben je op 6 september geprobeerd te bellen, maar niet kunnen bereiken. Ze proberen het vandaag nogmaals. Zij bellen met een anoniem nummer.
Met vriendelijke groet,
Lotte
Namens het Liander Webcareteam

Heeft op 15 september 2019 om 10:12 geantwoord

Ben niet gebeld de volgende dag!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door samjoep