Klacht: Afspraak Maken Voor Het Vervangen Van De Gasmeter Loopt Moeizaam.

op 13 april 2018 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Geachte Mevrouw En Meneer.
Meedere Keren Is geprobeert Om Contact Met U Op Te Nemen Voor Een Afspraak, I.V.M. Met De Gas Meter, Om Deze Te Laten Vervangen.
Om Een Afspraak Met U Hierover Te Maken Loopt Moeizaam.
Tot Op Heden Heb Ik Nog Geen Enkele Reactie En Bericht Ontvangen.
Dat Terwijl U Wel Een Aangetekende Brief Heeft Verstuurt Met Het Verzoek Om Contact Met U Op Te Nemen.
Dit Is Onacceptabel En Is Niet Rechtvaardigd.
Vandaar Dat Men Een Klacht Indien Tegen Liander Over De Houding Hoe Liander Met Zijn Klanten Om Gaat.
Hierbij Bijvoorbaat Dank.
Ondergetekende, Meneer:Erwin Leeuwerink
Uit Amsterdam.

Ben Pas Tevreden Als LIANDER Persoonelijk Een Afspraak Met Mij Maakt Voor Het Vervangen Van De Gasmeter Tussen 17:00 UUr En 19:00 UUr.
Hierbij Bijvoorbaat Dank Van De Ondergetekende, Meneer:Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

1 jaar geleden - Beste meneer Leeuwerink,Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en gaan deze informatie doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Zodra wij meer informatie hebben laten we dit weten.Met vriendelijke groet, Suzanne Namens het Liander webcareteam

Bericht van Liander

1 jaar geleden - Beste meneer Leeuwerink,Uw klacht ligt bij de verantwoordelijke afdeling. Aan de hand van uw e-mail zijn allebei uw telefoonnummers doorgegeven. U wordt uiterlijk morgen gebeld om een afspraak te maken. Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Suzanne Namens het Liander Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink