Klacht: Nepperij

op 05 januari 2019 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Al geruime tijd lid van Lexa, eerst onbetaald maar als er dan binnen no-time massa’s bezoeken komen, favorieten en zelfs flirts en berichten dan wordt je toch nieuwsgierig….
Dus een aanbieding van een maand gedaan, berichtje teruggestuurd…0 reactie, flirten….0 reactie en dat terwijl ze mij toch echt eerst hadden benaderd! Na betalen van lidmaatschap ook ineens 0 bezoeken en ik ben toch echt geen lelijke kerel!

Heb een beetje het idee dat je profiel on-hold staat als je niet de volle bak per maand betaalt.

Een paar keer een dame gemeld bij de zogenaamde moderator, die dame verhuist 3x per dag van Barcelona naar Florida naar Tarragona, Berlijn en weer terug. Wordt niks mee gedaan want ze doet het tot op heden nog. Duidt voor mij op een fake boeltje, fake profielen die als doel hebben jou te paaien lid te worden en als je dan binnen bent zwijgen ze als het graf. Heb het idee dat hier een script draait of een bot actief is.

Dit is nu de 3e ‘aanbieding’ die ik heb genomen met steeds een maand ertussen en elke keer valt me dit dus weer op en ik ben nog zo dom om erin te trappen ook….dit keer wél de laatste keer trouwens. Ga wel wat vaker stappen.

Ik ben tevreden als deze firma stopt met misleiden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RT1200