Klacht: Levertind

op 05 november 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,
Ik heb 15 euro betaald voor ups express, en de verwachte levertijd is dan 1-2 werkdagen, vrijdag heb ik het besteld omdat ik maandag een gebeurtenis had en daarvoor dit product nodig had!
Daarom dacht ik ik betaal 15 euro extra en dan heb ik hem lekker snel maar nee het heeft 3 dagen geduurd dat is buiten de 1-2 dagen en ik heb hem nu dus niet op tijd geleverd gekregen

Als ik mijn 15,- terug krijg ben ik tevreden want dit was geen express verzendtijd dit was de normale verzendtijd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:19 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Iwan moerman