Klacht: levering via Spreuwel en dpd

op 13 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op vrijdag 19 mei j.l. zou een wasbakje, besteld op naam van mijn bedrijf OZO, via bol.com bij max4home geleverd worden. Voor woensdag 24 mei had ik de aannemer besteld om het wasbakje te installeren. Hoewel er vrijdag het grootste deel van de dag iemand thuis was, heb ik de bezorger blijkbaar gemist, want ik vond eind van de dag een briefje in de bus van dpd. Daarop was aangekruist dat op zaterdag het pakje opnieuw aangeboden zou worden. Ook zaterdag was ik de hele dag thuis en heb ik geen bezorging gezien. Eind van de dag lag er ook geen briefje in de bus. Maandagochtend 22 mei belde ik naar Spreuwel. die kon nazoeken dat het pakje afgegeven was bij een winkel in de buurt, MiQasa. Deze winkel is op maandag pas om 12.00 open. Om 12.15 stond ik voor de deur en vroeg om het pakje. Ik had natuurlijk geen briefje met een pakketnummer. In de winkel bleek er geen pakje te zijn. Ik had het trouwens zonder pakketnummer ook niet meegekregen. Onverrichter zake ging ik weer naar huis. De volgende ochtend belde ik weer naar Spreuwel en dpd. Ze verwezen beide naar de link in de mail. Echter bij invullen op de link www.aflevertijdstip van mijn postcode, kreeg ik telkens het bericht dat het pakje niet geleverd was. Ik vroeg Spreuwel om de pakketcode. Spreuwel verwees voor verdere informatie naar dpd. Toen ik woensdag daarnaartoe belde vertelde de medewerker dat zij via de link konden zien dat het pakje was afgeleverd bij MiQasa.
Pas op woensdagmiddag had ik tijd had om weer langs deze winkel te gaan. En ja, daar was het pakje. Met de telefonisch verkregen pakketcode kreeg ik het pakje mee. De winkelmedewerker vertelde mij ook dat pakjes altijd pas na 14.00 bezorgd worden, ook op maandag.
Alles bij elkaar heeft deze hele toestand mij veel geld gekost. De aannemer kon woensdag niet aan de slag (a 40 euro per uur) en ik moest zelf overal achteraan.

Ik wil of de kosten van de aannemer, of de kosten van het wasbakje (zo'n 65 euro) vergoed ter compensatie van het ongemak en de kosten die ik voor de aannemer heb moeten maken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 juni 2017 om 13:25 geantwoord

Beste mevrouw Zirkzee,

Op 1 juni 2017 heb ik u een e-mail gestuurd waarin ik een gepaste oplossing heb aangeboden. Helaas heb ik tot nu toe nog geen reactie van u mogen ontvangen.

Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan kunt u reageren op de e-mail van 1 juni 2017. Ik help u dan graag verder.

Fijne dag nog.

Groet,
Imro
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door a.zirkzee@gmail.com