Klacht: Levering pakket

op 28 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Vanmorgen rond 11u kreeg ik 3 mails voor 3 pakketten die ik vandaag, geleverd door jullie, mocht verwachten tussen 11u18 en 12u18. Ik blijf speciaal thuis, heb zicht op de baan en onze oprit maar zag niemand voor deze uren, tijdens deze uren of na deze uren. Als ik bel na 16u om te vragen waar mijn pakketten blijven dan zegt u mij gewoon wat de chauffeur zogezegd gedaan heeft. Volgens jullie is hij hier geweest en was er niemand. Ondanks het briefje aan de ruit (naast de voordeur) dat ze ook mogen afleveren bij de buren (die ook gans de dag thuis waren!) is er niets geleverd. Als ik zeg dat het dringend is dan lijkt het jullie niks te kunnen schelen en zeggen jullie doodleuk dat het ten vroegste voor morgen zal zijn. Ook al kun u mij geen garantie geven dat er daarvoor contact zou opgenomen worden met mij.

Aangezien dit niet de eerste keer is dat we dit voor hebben met DPD wil ik dat u dit au sérieux neemt en dringend iets aan uw beleid doet.

Mvg,

De Henau Elke

Ik zou zeer tevreden zijn mocht ik mijn pakketten vandaag nog mogen ontvangen. Zo niet zou ik in jullie geen vertrouwen meer hebben. Het minste wat jullie dan kunnen doen is leveren wanneer het mij past.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:41 geantwoord