Klacht: Levering pakket

Elke12 op 28 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 1 augustus 2016
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag Elke, Bedankt voor je bericht via klacht.nl Na het ontvangen van je klacht wilde ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. Echter zie ik ook dat je een bericht hebt gestuurd naar onze Facebookpagina. Omdat ik daarop al een...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 28 juli 2016

Een klant van DPD heeft geklaagd over de levering van drie pakketten die op een specifieke tijd waren aangekondigd, maar niet zijn afgeleverd. Ondanks dat de klant thuis was en de mogelijkheid bood om de pakketten bij buren af te leveren, werd er niets geleverd. Na contact met de klantenservice werd aangegeven dat de pakketten pas de volgende dag geleverd konden worden, zonder garantie op tijdige aflevering.

Mijn Klacht:

Beste,

Vanmorgen rond 11u kreeg ik 3 mails voor 3 pakketten die ik vandaag, geleverd door jullie, mocht verwachten tussen 11u18 en 12u18. Ik blijf speciaal thuis, heb zicht op de baan en onze oprit maar zag niemand voor deze uren, tijdens deze uren of na deze uren. Als ik bel na 16u om te vragen waar mijn pakketten blijven dan zegt u mij gewoon wat de chauffeur zogezegd gedaan heeft. Volgens jullie is hij hier geweest en was er niemand. Ondanks het briefje aan de ruit (naast de voordeur) dat ze ook mogen afleveren bij de buren (die ook gans de dag thuis waren!) is er niets geleverd. Als ik zeg dat het dringend is dan lijkt het jullie niks te kunnen schelen en zeggen jullie doodleuk dat het ten vroegste voor morgen zal zijn. Ook al kun u mij geen garantie geven dat er daarvoor contact zou opgenomen worden met mij.

Aangezien dit niet de eerste keer is dat we dit voor hebben met DPD wil ik dat u dit au sérieux neemt en dringend iets aan uw beleid doet.

Mvg,

De Henau Elke

Gewenste Oplossing:

Ik zou zeer tevreden zijn mocht ik mijn pakketten vandaag nog mogen ontvangen. Zo niet zou ik in jullie geen vertrouwen meer hebben. Het minste wat jullie dan kunnen doen is leveren wanneer het mij past.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM