Klacht: levering pakket 0511 7015 5537 41

op 04 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

De chauffeur drukt 1 x op de bel….wacht 5 seconden en springt met pakket weer in zijn auto…wij waren gewoon THUIS !
Stopt een kaart in de bus met nummer pakket en datum en vult verder NIETS in.
Schande ! Schande !
Ik dien ook een klacht in bij de leverancier… deze gekozen pakketservice kan hem namelijk klanten kosten!

Opnieuw aanleveren en nu FATSOENLIJK !

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 maanden geleden - Bedankt voor je melding. We hebben je melding gelezen op deze site en ook op klachtenkompas.nl en ik ga het voor je uitzoeken. Het is inderdaad niet de bedoeling dat een chauffeur zo kort wacht bij het bezorgen van een pakket. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. Ook wil ik je vragen om een melding als dit eerst bij DPD te doen zodat we de kans krijgen het op te lossen, alvorens gebruik te maken van sites als deze. Zodra ik meer informatie heb laat ik het je weten. Groet, Astrid

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 mei 2016 om 12:24 geantwoord

Hallo,

Wij nemen meldingen als deze altijd zeer serieus. Daarom hebben we de chauffeur gevraagd het pakket nogmaals bij je aan te bieden. De chauffeur is dezelfde dag op een later tijdstip nogmaals terug gegaan en het pakket is door je in ontvangst genomen.

De klacht is hierbij afgehandeld en daarom sluit ik deze ook.

Fijn weekend!
Kari

Alle klachten die gemeld zijn door service hopeloos