Klacht: Levering keuken

op 31 mei 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

wij hebben nog steeds geen terug koppeling gehad over het leveren van onze greeplose strippen van onze keuken ook zouden wij nog terug koppeling krijgen over onze keuken kasten die verkeerd zijn in gevreesd zowel de keuken lades die niet passen hebben wij tot nu toe ook nog niks vernomen

als dit alles word opgelost

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw Kooistra, Heel vervelend om te vernemen dat u nog geen terugkoppeling heeft gekregen hierover. Ik heb uw verzoek bij onze klantenservice neergelegd met het verzoek om hierover zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

1 week geleden - Beste meneer/mevrouw Kooistra, Wij begrepen dat er inmiddels contact met u opgenomen is door onze klantenservice en dat er zo snel mogelijk een afspraak gepland gaat worden. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door G Kooistra