Klacht: Levering en betaling

op 03 mei 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Op maandag 1&2 mei is er een monteur geweest voor het verleggen van de leidingen en electriciteit.
Op 3 mei zou de keuken geleverd worden. De uitbetaling van de bank waar ik een bouwdepot heb lopen was op 1 mei niet verricht (dag van de arbeid). Gebeld op 2 mei daar is een spoedbetaling als opdracht geplaatst. Woensdag 3 mei was de betaling nog niet binnen van het bouwdepot.
Gebeld naar de bank die gaf aan dat de betaling was uitgezet en onderweg was.
1,5 uur later nog geen uitbetaling, de bank heeft mij een betalingsspecificatie opgestuurd als bewijs dat de betaling onderweg is.
Ik gaf aan €4000 ter plekke te kunnen betalen (keuken is €3000 en montagekosten inlc verleggen leidingen etc €3300).
Dat ik het bewijs op zou sturen en dezelfde dag zodra het geld er is nog over zou maken (€2300).
Keukenconcurrent had niks te maken met dat de banken hier een fout in hebben gemaakt en hebben de keuken retour genomen met als mededeling dat ik €250 mag betalen en de rest van het bedrag zodra alles binnen. Mevrouw aan de telefoon gaf ook aan in de planning te zien dat zij pas in week 29 weer kunnen leveren (half juli).
Einde van de middag staat het geld op de rekening, maar zij willen niet terug komen om de keuken alsnog te leveren!

Mevrouw van de klantenservice wilde ook in discussie met mij gaan en bleef voet bij stuk houden.

Wat een vreselijke service en dat voor €6300 !
Geen begrip, alleen maar op hun centen!

Keuken zsm leveren, geen retourkosten opnemen! Dit is werkelijk waar onmacht

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 maanden geleden - Beste mevrouw Bos, Ik snap dat dit een erg vervelende situatie is. Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen, zou u uw ordernummer willen sturen? Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Gitta1234

3 maanden geleden - Goedendag Chris, Mijn ordernr is : 20336000114 Mvg, Mevr vos

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 04 mei 2017 om 14:37 geantwoord

Beste mevrouw Blanken,

ik heb begrepen dat er zojuist opnieuw telefonisch contact is geweest. Zoals aangegeven komen de kosten te vervallen en wordt er gekeken naar een eerdere leverdatum. Er is afgesproken dat er aanstaande maandag opnieuw contact met u is.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Gitta1234