Klacht: Levering

op 11 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst zou pakket op donderdag 08/09 geleverd worden, dan op maandag 11/09. Ten slotte maandag niet geleverd wegens verkeerde sortering.
Wel twee dagen verlof voor niets.
Pakket onderweg van eind augustus (Duitsland) en vandaag 11/09 nog steeds niet geleverd.
Ben echt niet te spreken over ups. Zal dan ook ups niet aanraden als koerierdienst.

Gewenste Oplossing:

Op voorziene datum leveren.
Compensatie voor dit ongemak

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

11 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Wimscherpenheuvel

11 maanden geleden - Trackingnummer 1Z0606W6892179403

Reactie van de melder van de klacht Wimscherpenheuvel

11 maanden geleden - 1Z0606W6892179403

Bericht van UPS

11 maanden geleden - Goedemiddag, Dit trackingnummer is helaas incompleet. Dit nummer bestaat uit 17 karakters terwijl een trackingnummer uit 18 karakters bestaat. Kunt u ons het juiste nummer doorsturen ? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Wimscherpenheuvel

11 maanden geleden - 1Z00606W6892179403

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 september 2017 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Vanwege een missort is uw zending inderdaad 1 dag vertraagd. Wij willen u onze excuses hiervoor aanbieden.

Ik zie in onze systemen dat u inmiddels contact heeft gehad met het center en zij gaan ervoor zorgen dat uw pakket morgen bij onderstaand UPS Access Point afgeleverd zal gaan worden :

GHOTRA SHOP
BASILIEKSTRAAT 49
3270 SCHERPENHEUVEL
BELGIUM

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 12 september 2017 om 15:34 geantwoord

Gisteren telefonisch dat het vandaag 12/09 zou toekomen op afhaal punt en niet morgen. Dat is weeral een dag later.
UPS heeft bij mij afgedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Wimscherpenheuvel