Klacht: Levering

op 15 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger verteld niet verplicht te zij het pakketje naar boven te brengen wou het pakketjes ook niet aan de deur leveren ondanks dat ik aangaf ziek te zijn .

Vervolgens heeft hij lopen dreigen
En het pakketjes dat breekbaar is terug gegooid achter in de bus

Gewenste Oplossing:

Als hij niet zou dreigen en gewoon netjes zijn werk doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van DPD

1 maand geleden - Hallo Jessica, Bedankt voor je bericht. De chauffeur is het inderdaad niet verplicht, maar hij hoort niet zo naar je te reageren. Graag zou ik dit willen doorgeven aan de transport zodat ze de chauffeur aanspreken. Ik kan helaas op je adresgegevens geen pakketten vinden, heb je misschien een 14 cijferig DPD pakketnummer voor me? (dan weten welke chauffeur het is geweest) Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Maria

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica4