Mijn Klacht:
Mijn bestelling staat reeds 4 dagen in het depot DPD te Aalter. Daar vinden ze ook geen oplossing. Verkoper heeft alles netjes verstuurd. Ontevreden over dpd zoals velen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de bestelling correct geleverd is.
Hallo Monique, Bedankt voor je bericht. Ik kan helaas niet zoeken op je adresgegevens omdat dit een zending naar België betreft. In deze wil ik je vragen om contact op te nemen met onze collega's in Aalter. Contact: Telefoon +32...
Heb reeds verschillende malen getelefoneerd en e-mail gestuurd naar dpd. Maar zonder gevolg.
Een klant heeft aangegeven dat zijn bestelling al vier dagen in het depot van DPD in Aalter ligt zonder oplossing. Ondanks dat de verkoper alles correct heeft verstuurd, is de klant ontevreden over de service van DPD, wat een veelvoorkomend probleem lijkt te zijn. De klacht is inmiddels opgelost.
Mijn bestelling staat reeds 4 dagen in het depot DPD te Aalter. Daar vinden ze ook geen oplossing. Verkoper heeft alles netjes verstuurd. Ontevreden over dpd zoals velen.
Wanneer de bestelling correct geleverd is.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 27 januari 2017 om 14:39 geantwoord
Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht
Heeft op 28 januari 2017 om 10:12 geantwoord
Heb reeds verschillende malen getelefoneerd en e-mail gestuurd naar dpd. Maar zonder gevolg.
Reactie van de melder van de klacht
9 jaren geleden - DPD heeft mooie websites, maar daar stopt de zaak. Leveren is wel een andere paar mouwen. Niet aanbevelen!
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM