Klacht: Levering

op 23 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 06/06/2016 een Tefal Ingenio Hakmolen besteld voor mijn vader op vaderdag. Bij het kopje Verzending had ik op afhalen bij een Kiala punt aangeklikt. De volgende dag kreeg ik een email met de Track & Trace code van mijn pakket dat op 07/06/2016 geleverd zou worden. Na deze email kreeg ik nog een email waarin stond dat mijn pakket op een verkeerd punt werd afgeleverd en dat dit binnen 2 werkdagen opgelost zou worden. Nooit gebeurd, dus heb ik Bol.com gebeld. Zij zeiden dat ik over 3 werkdagen de locatie van mijn pakket zou krijgen. Ook nooit gebeurd. Dus heb ik Bol.com weer gebeld en kreeg ik te horen dat ze het opnieuw gaan versturen en dat ik het zaterdag (gisteren) zou kunnen ophalen, maar NEE DAT IS OOK NOOIT GEBEURD.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakketje voor 23/06/2016 ontvang of mijn geld terug .

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bol.com

Heeft op 23 juni 2016 om 07:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Mert,

Vandaag heb ik je een mail gestuurd met daarin aangegeven welke oplossing ik voor je heb bedacht.

Met vriendelijke groet,
Jolanda

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hammara