Klacht: Leveren duurt erg lang

op 29 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had laatst iets besteld uit het buitenland. Ik kreeg een e-mail dat het pakketje in mijn land was aangekomen, en ik kreeg een track & trace code om te zien waar mijn pakketje is.. ik heb sinds 27 juli geen vooruitgang gezien bij track & trace het pakketje zit blijkbaar al dagen in ette-leur terwijl het in tilburg moet zijn! Het is de zelfde provincie dus ik snap niet dat dit zo lang moet duren! Heel erg frustrerent, bij DHL nooit zo’n probeem gehad..

Als mijn pakketje gewoon snel aankomt!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:45 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht C C

5 maanden geleden - Raamsdonkstraat 33 5035 DC tilburg is het adres

Bericht van DPD

5 maanden geleden - Ik zie in de tracking dat je pakket is geleverd bij een dichtbijzijnde parcelshop, Mijnheer Jansen op de Ketelhavenplein 42 in Tilburg. De chauffeur heeft dit pakket op 27 juli geleverd omdat hij op 26 juli niemand aantrof. Je kunt met een geldig legitimatiebewijs dit pakket afhalen bij deze parcelshop. Met vriendelijke groet, Mary

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:32 geantwoord

Niemand aantrof??? Mijn pakketje moet tog gewoon aan mijn adres gelevert worden? Ik vind dit heel raar.

Reactie van de melder van de klacht C C

5 maanden geleden - Ik was gewoon thuis de hele dag op 26 juli ze zijn gewoon nooit langs mijn adres geweest, echt heel erg slecht. Ik kreeg hier niet eens een bericht over. Waardeloos.

Alle klachten die gemeld zijn door C C