Klacht: Leveren 4 dagen te laat

op 12 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

8 september zou ik pakket ontvangen , maar maandag 10 -9 gebeld met bol.com
Jullie waren me pakket kwijt maar weer gevonden ?
Dan zou ik het dinsdag ontvangen was thuis had ook toestemming gegeven het neer te zetten en waar . Maar was thuis en niks kijk op tracking u was niet thuis
Ik kijken of er briefje was niks .
Nu is woensdag 12 september en weet nog niet of aan neem of gelijk mee terug laat nemen . Wat een kloten service

Gewenste Oplossing:

Als er niet gelogen wordt en optie me pakket had ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 september 2018 om 20:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Fred,
Ik begrijp volkomen dat je hier teleurgesteld in bent. Dit is niet wat je van DPD mag verwachten. Mijn excuses dan ook dat het zo is gelopen.
Uiteraard mag je een pakket weigeren, zodat het retour gaat naar de verzender. Tevens maak ik een melding richting de transport afdeling, zodat we voorkomen dat dit vaker gebeurt.
Groeten, Shirley

Alle klachten die gemeld zijn door Fred dort