Klacht: Leugens en nog eens leugens

op 02 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Zaterdag 28 mei om 9u17 bestelling gedaan van een Zanussi diepvriezer. Levering zou dinsdag gebeuren (ik kon maandag niet aanvinken). Tot maandag stond de beschrijving bij mijn bestelling “wordt verwerkt”. Ik vond dat raar dat het zo lang duurde, en belde maandag naar bol.com. Daar zeiden ze dat ik geen angst moest hebben, en dat ik wel een mailtje zou krijgen van Dunalogic (de vervoersmaatschappij). Dat gebeurde om 22u ’s avonds. Maar smorgens kreeg ik een mailtje van Dynalogic dat ze de diepvriezer niet hadden ontvangen van bol.com. Sinds 7u11 dinsdag probeer ik meer informatie te krijgen, zodat mijn diepvriezer ten laatste woensdag thuis kon krijgen. Telkens zegden ze dat er iemand ging bellen met een oplossing. Nu zijn we 12u verder, 10 telefoontjes gepleegd sinds 7u11. Maar nog steeds heeft er NIEMAND van Bol.com naar mij gebeld, en ik moet rustig blijven.
Donderdag komen ze diepvriesproducten leveren voor een waarde van meer dan 300 euro, en toch helpen ze me niet.

Zolang alles in orde is ,is bol.com goed, maar als er problemen zijn, helpen ze je niet.
Een oplossing NU is er niet meer.

Klantvriendelijk 0/10

Oplossing voor de klant vinden 0/10

Volgende bestelling NOOIT MEER

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 02 juni 2016 om 07:13 geantwoord

Beste Annelies,

We hebben inmiddels contact gehad en de vriezer is geleverd.

Nogmaals excuses voor de vertraging.

Jolanda

Alle klachten die gemeld zijn door Broodjeszaak