Klacht: Lekkage wasbak

Sura ayhan op 25 maart 2024 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Er zijn al eerder monteurs geweest voor de lekkage maar is niet verholpen. Heb weer lekkage in mijn kast onder de spoelbak en wat ik nu dus ook voel zijn bobbeltjes in mijn werkblad waarschijnlijk is daar vocht gaan zitten.

Als de lekkage opgelost word

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Ayhan, We pakken je klacht op en komen hier zo snel mogelijk bij je op terug. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Ayhan, In verband met uw lekkage hebben we een intussen een aantal maal contact met u gehad en is inmiddels ook de leverancier bij u langsgekomen om het probleem met uw kraan op te lossen. Zoals bij u bekend is er over de schade die u heeft gemeld een melding gemaakt. Dit verloopt via onze schade afdeling en deze houden u op de hoogte over het vervolg. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

KeukenConcurrent

Heeft op 13 mei 2024 om 14:30 geantwoord

Beste heer/mevrouw Ayhan,

Betreffende uw schade hebben we u vandaag per email bevestigd dat we het beschadigde werkbladdeel en rugwand van de spoekast kosteloos bij u zullen vervangen. Deze artikelen zijn voor u besteld en we nemen contact met u op wanneer we een montage afspraak kunnen maken.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sura ayhan