Klacht: Legw doos ontvangen

op 22 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Bol,

Hierbij dien ik een klacht in gister 18-06-2016 met de bestellingnummer: 8764024040
Klantnummer: 9010860652

Heb ik een leeg doos ontvangen terwijl in het doos Dr Brown’s standaardfles 240 ML in moest zitten.
Ik ben er erg van geschrokken hoe dit kan.
Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice van bol.com en daar zij de jonge damen dat het 2dagen zal duren voor antwoordt maar voor mij is dat te lang heb de fles snel nodig voor me kleine.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik zo snel mogelijk me bestelling binnen krijg of me betaalde bedrag terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 juni 2016 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sevgi,

We hebben elkaar zojuist gesproken en zijn tot een oplossing gekomen.

Morgen geef ik je de verzendcode nog door.

Fijne dag nog.

Jolanda
- - - - -- - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Sevgi sayilgan