Klacht: leeg onbenutte fietsenstalling gedeelte.

op 18 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Als 69 jarige reis ik veel met de trein en stal mijn fiets in de bewaakte fietsenstalling, erg fijn! Regelmatig komt het voor dat er alleen boven nog plaatsen over zijn en ik heb giseren weer enorm gestunteld met mijn fiets om hem eruit te krijgen. Er kwam nog een fiets mee en ik heb er de kracht niet voor. Iemand anders heeft de fiets voor mij erin gezet.
Nu staat er een gedeelte helemaal leeg voor de belasting, terwijl dat pas over 3 maanden in gebruik wordt genomen.
Graag zou ik hebben dat u dit gedeelte tijdelijk openstelt of hulp biedt aan ouderen en mensen die geen kracht meer hebben voor zo’n bovenfietsenrek.

Als ik mijn fiets beneden kan zetten, tijdelijk het hok van de belasting open gaat en dat er een mogelijkheid bestaat dat minder mobiele mensen een eigen stukje fietsenstalling krijgen.
Dat dit via een aanvraag te realiseren is.
Of hulp van personeel om de fiets in het bovenrek te zetten en op te halen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 11:11 geantwoord