Klacht: Le late of geen bezorging post

op 29 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb maandag kaart op bus gedaan voor een jarige. na twee dagen nog niet ontvangen. Maandag vóór 17.00 uur gepost. Zelfs twee postzegels geplakt i.v.m. gewicht. Had de andere dag bezorgd moeten zijn.
Zowel bij ons als bij onze buren worden pakketjes van Bol.com gewoon tegen de voordeur aangezet. Gelukkig waren ze niet weggehaald. Wie betaald er als ze wel weggehaald worden?

Waar is kaart gebleven. Kosten kaart 3,50 euro en twee postzegels vergoeden.
Dan nog ontevreden; geen kaarten meer versturen denk ik is enige oplossing. Spontaniteit van kaart is geheel weg zo!
Pakketjes afgeven bij andere buren bij afwezigheid en niet tegen de voordeur aan leggen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:34 geantwoord

Geachte mevrouw Van Nimwegen,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mediplus