Klacht: Late levering

KarstenWuyts op 26 september 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Uiteraard ben ik niet tevreden als mijn product te laat geleverd wordt. Ik heb 20 euro extra betaald om een game 3 dagen eerder te kunnen spelen. Het deed me vanochtend dus al pijn aan de ogen om te zien dat de verwachte levertijd 15 uur was terwijl al mijn vrienden al in het bezit waren van dit spel.

Dit werd enkel erger gemaakt toen ik de track&tracing wat in de gaten hield. De leverancier heeft van 10-15 uur meer dan 3 uur stilgestaan. Op de kaart kon ik zien dat alle leverplaatsen tussen Beringen, Koersel en Heusden-Zolder lagen en het vervoer vertrok in Luik ( Grave hollogne ) . Dit is nooit langer dan 45 minuten rijden. Toch duurde het 3,5uur voordat het eerste pakketje geleverd was.

Als laatste vond ik het ook niet bepaald grappig dat om 15uur exact ( het moment dat ik mijn pakje dus hoorde te ontvangen) het uur van mijn levering volledig werd veranderd. Dit gaf mij het gevoel dat DPD zich wou indekken en hun fout niet wil toegeven.

Ik ben tevreden als mijn levering tijdig aankomt, zeker omdat ik daar voor heb moeten bijbetalen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 oktober 2017 om 10:39 geantwoord

Hallo Karsten,

Bedankt voor je bericht.
Helaas kunnen wij leveringen in Belgie niet inzien en moeten wij vragen contact op te nemen met DPD Belgie.

Excuses voor het ongemak,

Mvg,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door