Klacht: Dubbel betaald

shafat op 16 februari 2024 over lastminute.com in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Via booking.com kwam een bevestiging, nadat we een vlucht en accommodatie hadden geboekt, dat deze combinatie door lastminute.nl werd afgehandeld. Onze vlucht klopte maar onze accommodatie was niet door lastminute.nl betaald. Gaat om een bedrag van ca. 712.99 Euro hotel in Istanbul. Nu een dubbele afboeking hebben opnieuw moeten betalen een bedrag van 210 euro aan het hotel anders kwamen we er niet in. Zeer lastig in contact met lastminute.nl en booking.com te komen om dit op te lossen. Terug reis met Pegasus konden we niet online inchecken en moesten we de koffer betalen 33 euro i.p.v. online 20 euro op de luchthaven.

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:
Onze factuur aan lastminute.nl voor de gehele reis is al voldaan. De kosten van het hotel, welke we in Istanbul dubbel moesten betalen willen we natuurlijk weer retour ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over lastminute.com
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lastminute.com

Reactie van de melder van de klacht shafat

9 maanden geleden - Zeer slecht en onbetrouwbaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lastminute.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shafat