Klacht: Gsm spoorloos

Beunke op 01 november 2017 over Larsa Telecom in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al een hele tijd aan het wachten op antwoord van dpd.
Kun zouden een onderzoek instellen waar mijn toestel is gekomen!!

Er zijn al 2 weken verstreken en weet nog niks !!!
Ben al 3 weken aan het wachten .

Gewenste Oplossing:

Wanneer komen jullie eindelijk met een oplossing cq antwoord ???

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Larsa Telecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Larsa Telecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Larsa Telecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Larsa Telecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Larsa Telecom

Heeft op 04 december 2017 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door