Klacht: Verdwenen Laptop

op 24 juni 2017 over Larsa Telecom in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Na maanden lang contact en hulp van rechtsbijstand is er voor mij geen oplossing gekomen. Larsa telecom gaf aan, mij te goed te komen met compensatie. Niks meer gehoord tot op heden. Zeer slecht.

Ik ben tevreden als ik mijn tablet terug heb! maar dat zal nooit gebeuren, ik wil een vergoeding van de situatie die is voorgevallen

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Larsa Telecom

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Larsa Telecom nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Larsa Telecom in behandeling genomen

Bericht van Larsa Telecom

5 dagen geleden - Geachte mevrouw Swartz, Bedankt voor uw klacht. Uw apparaten zijn verstuurd in oktober 2016, hiervan bent u via de vervoerder geinformeerd middels een track & trace mail, het pakket heeft u ontvangen en ervoor getekend. Een maand later heeft u gemeld dat de tablet niet in het pakket zat, ondanks het feit dat alle termijnen overschreden zijn bij de vervoerder hebben wij ons best gedaan dat er een onderzoek wordt gestart. Het onderzoek was gestart en afgerond, de vervoerder heeft bevestigd, aan de hand van het gemeten gewicht dat het pakket compleet en correct geleverd is. De resultaten hiervan zijn ook met u gedeeld.

Reactie van de melder van de klacht Isabella1981

5 dagen geleden - Beste Peter Lukkel van Larsa Telecom, Verhaal klopt niet! We hadden telefonisch destijds afgesproken in oktober dat eerst mijn telefoon werd terug gestuurd met een zwarte hoesje omdat ik op vakantie ging en later mijn Tablet pas omdat daarvan de onderdelen niet binnen waren. Dat zou enige tijd duren. Ik heb inderdaad getekend voor ontvangst, maar niet gevraagd waarvoor omdat ik wist dat mijn telefoon werd geleverd en het doosje had een formaat van een telefoon, na openen had ik een andere achterkant! een witte en we hadden afgesproken een zwarte! Dus dat klopte ook niet! na een paar maanden kwam ik er ook nog achter dat mijn emei code anders is dan wat op mijn factuurbon staat toen ik de telefoon had aangeschaft. Dus dat is ook vreemd. Nadat ik terug kwam van vakantie en nog eens twee maanden overheen ging, gesloot ik larsa telecom te bellen waar mijn tablet bleef!! Toen beweerde jullie dat die was verzonden samen met mijn telefoon!!! Dan heb ik natuurlijk geen bewijs van formaat en nota van ontvangst. Dat had ik helaas weggegooid. En omdat ik reageerde na een paar maanden, hadden jullie de opdracht gesloten en geen gegevens meer! Werd er gezegd. Er is een grote fout gemaakt door Larsa of bij DPD! Want jullie kunnen niet bewijzen dat ik heb getekend! En de vervoerder kan niet bevestigen dat het pakket correct is geleverd! Want ik heb het zo niet ontvangen!! En ik geloof al helemaal niet dat hij dat kan herinneren na al die maanden en na al zijn geleverde pakketjes dat ze leveren op 1 dag !!! Want het is gewoon 1 grote lul verhaal! Ergens is er gewoon een fout gemaakt!! En jullie en DPD hebben niet eens het fatsoen om het gewoon toe te geven. Larsa doet toch ook !!! tellefoon gesprekken opnemen !!! Dat hadden jullie moeten checken! Want dan hadden jullie gehoord dat ik met een medewerker van Larsa had afgesproken dat in oktober alleen mijn telefoon geleverd zou worden! Communicatie is ook zwaar slecht bij Larsa telecom!! Gewoon belachelijk dat ik nu 17-07-2017 nog bezig ben met Larsa Telecom!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Isabella1981