Klacht: Verdwenen telefoon???!!!!

op 15 juli 2017 over Larsa Telecom in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Via Aegon inboedelverzekering mijn mobiele telefoon aangeboden aan Larsa voor de reparatie van het scherm. Meerdere maken aangegeven dat ik de telefoon uiterlijk zaterdag 15 juli in mijn bezit dien te hebben, aangezien ik de 16e op vakantie ga en ik de telefoon nodig heb om foto’s te maken. De telefoon is op 28-06 opgehaald

Op vrijdagmiddag 14 juli mail ontvangen van Larsa met het verzoek 201,- over te maken voor de reparatie. Tot 250,- was namelijk eigen risico. Ik heb meteen het bedrag overgemaakt en met klem aangegeven dat ik de telefoon echt de volgende dag moest hebben.

Een kwartier later krijg ik een Mail van DPD. Larsa had een pakketje aangeboden en zou de volgende dag geleverd worden. Het adres klopte echter niet. Het was een adres is Almelo terwijl ik in Alphen woon,

Meteen Larsa gemaild, geen reactie. Tweede Mail? Weer geen reactie. Vandaag is het zaterdag: Geen telefoon…dus geen foto’s op vakantie! Ik Ben zeer teleurgesteld

Ik ben tevreden als Larsa de telefoon op zondag 16 juli voor 15.00 levert.

Indien dit niet mogelijk is, stel ik Larsa verantwoordelijk voor de emotionele schade doordat ik tijdens de vakantie van 3 weken geen foto's kan maken. Ik eis een schadevergoeding.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Larsa Telecom

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Larsa Telecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanaa34