Klacht: ik mis mijn spullen

op 24 april 2017 over Larsa Telecom in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo met de heer h.bouchouireb ik vraag mijn oplader en mijn doos van mijn galaxy edge 7
mijn referantie nummer#525046
reparatie nummer is 927725

alvas bedankt

mvg
h.bouchouireb

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanner mijn spullen is terug ik bedoel .mijn oplader en mijn doos

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Larsa Telecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Larsa Telecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Larsa Telecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Larsa Telecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Larsa Telecom

Heeft op 01 mei 2017 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bouchouireb,

Bedankt voor het melden van uw klacht.
Uw apparaat is doorgestuurd via uw verzekeraar. Wij hebben enkel het apparaat ontvangen. Helaas kunnen wij u telefonisch niet bereiken om met u te bespreken wat wij verder voor u kunnen betekenen.

Uiteraard kunt u ons bereiken op 0207600445.
Larsa Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door hocine