Klacht: Laptop zoek of toch misschien gewoon niet te leveren

PeterSpanjersbergh op 03 maart 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 4 feb een Medion laptop besteld via Bol.com. Die zou op 11 feb door DPD worden bezorgd op 11 feb.
De toegezonden trace code staat al sinds die tijd in bevroren toestand (https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05222842426071). En ben nu met engelengeduld dus al sinds 11 feb druk om überhaupt duidelijkheid te krijgen waar mijn reeds op creditkaart belaste laptop ad € 1199,00 blijft. Inmiddels een enorme stapel aan mails ontvangen met de mededeling dat er binnen 2,3 dan wel 4 werkdagen wordt gereageerd. Not.
1 keer iemand aan de telefoon gehad van Bol. Kwam vriendelijk en behulpzaam maar ook dat is inmiddels 2 weken geleden. We gaan het uitzoeken. Pffff
Ow ja wel een waardeloos spel waar ik iig helemaal niets aan heb mogen ontvangen van Bol. Om de wachttijd dragelijker mee te maken.
En dan krijg ik dus op 2 maart het verlossende mailtje. Ik ben op 1 maart gebeld maar ze kregen helaas geen gehoor bij die ene poging. En o ja de termijn van onderzoek zit er blijkbaar nog niet op. Met andere woorden of ik nog maar even wil wachten.
Toen was het geduld op.

Ik wil mijn betaalde laptop gewoon hebben. En een fatsoenlijk excuus incluis tegemoetkoming. En dat uiterlijk deze week anders mijn €€€€€ terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PeterSpanjersbergh