Klacht: Laptop weg ??? Kwijt geraakt door bol.com

op 01 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

11april heb ik mij laptop op gestuurd naar bol.com ,naar al maanden op een doos gewacht hebben met en adres ,dus weer gebeld en een adres gekregen in Waalwijk !!! De doos met laptop naar postnl gebracht ,en opgestuurd ,maar naar enkele dagen nog steeds geen bericht ,dus er zelf maar een sovet geld ,en wat krijg ik te horen,,,,laptop weg !!! En het adres waar ik hem had heen gestuurd was niet goed ( van hun gekregen ,hoe vreemd ) laptop weer gevonden ,maar ze gaan een betalingen doen van8x 30 euro ,en kijken of de laptop gemaakt kan worden hoe vreemde is dit ,maar alles gaat per mail ,al een paar keer gevraagt of ze me willen bellen maar krijg hier geen gehoor op ,en blijven maar steeds zeuren of mij banknummer ,maar de fouten liggen bij hun ,ik heb mij laptop op gestuurd ,hun zijn hem kwijt??? Willen geld sturen in 8x en hem maken ,wat is er nu aan de hand ,de fouten zij al begonnen ,met de eers nota ,2015 ,die is al gelijk naar een deur waarden gestuurd zonder dat ik ooit een nota had ontvangen,dus 219,- en 100,- heb ik voor deze laptop betaald door hun fout ,want dat kon toen niet meer veranderd worden ??? 11april op gestuurd ,kwijt ,geld ,en niet gewoon bellen ,ben het nu Zat

Mij laptop gemaakt terug of een ander laptop of mij geld 219.- en 100,- in 1keer terug

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 01 mei 2017 om 15:09 geantwoord

Beste A Epskamp,

We hebben van onze Social Media collega's gehoord dat dit voor je opgelost werd. Mocht je nog een vraag of opmerking hebben, dan mag je via die weg steeds opnieuw contact met ons opnemen.

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . .