Klacht: Laptop besteld latop zat niet in de doos

op 31 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

op 16 aug 2016 heb ik de bestelling ontvangen dat bij mij buurman geleverd is zonder een brief dat het pakket bij me buurman afgeleverd is. Een laptop van 1129 euro wordt zonder overleg of toestemming bij me buurman afgeleverd. Het is dat ik op de site van postnl keek of postnl langs geweest is. Ik heb mijn pakket direct opgehaald toen ik eenmaal thuis was bij me buurman. Toen ik in het pakketje opende in mijn huis zat de laptop niet in de doos.Bestelnummer: 8807383210. Ik heb direct bol.com gebeld hierover en verteld dat er geen laptop in de doos zat. Sinds dinsdag 16 aug is nog steeds geen oplossing. Ik doe een oproep op (art. 7:11 BW) Wanneer het gaat om professionele verkopers (bv. webwinkels) die leveren aan consumenten, dan is de wet duidelijk: verzending is voor risico van de verkoper (art. 7:11 BW). Komt het product niet aan, dan moet de verkoper het nog een keer versturen. Hij draagt het risico en moet dus ook de kosten voor herverzending dragen. U collega zelf aan dat de pakket iets meer dan 4 kilo weegt. Op de site van post.nl is de gewicht 3,66 kilo. verzending is voor risico van de verkoper (art. 7:11 BW).

Ik eis als consument mijn geld terug. Ik ben zwaar teleurgesteld dat er nog steeds geen oplossing is. continue wordt door bol.com fouten gemaakt en eisen gesteld. Ik wil mijn geld terug op basis van (art. 7:11 BW).

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 31 augustus 2016 om 09:24 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - --
Beste Irshad,

Van mijn collega heb ik begrepen dat jouw klacht is opgelost.

Joalnda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Irshad