Klacht: Lange wachttijd aan telefoon niet bezorgen pakket

op 12 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de gestuurde link, het pakket kunnen volgen. De chauffeur zou onderweg zijn. Het laatste adres. Er netjes op zitten wachten en dan plots de melding krijgen uw pakket kan niet bezorgt worden. De melding kwam om 16:45 uur. Nog ruim de tijd om DPD te bellen. GEEN GEHOOR. Ruim in de wacht à € 0,50 per minuut.
De volgende dag, geen bericht van nieuwe levering, geen medewerker aan de telefoon. Ruim 20 minuten in de wacht. Een ogenblik geduld alstublieft

Normaal de pakketten bezorgen. Zeker als je een bedrijfsadres hebt opgegeven voor aflevering.
Voldoende medewerkers om de telefoon aan te nemen. Leuke melkkoe om extra geld te vragen voor de wachttijd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 september 2018 om 20:16 geantwoord

Hallo Anke,

Dat is natuurlijk een vreemde gang van zaken en niet wat je van DPD mag verwachten. Mijn excuses daar dan ook voor.
Gelukkig kost het bellen naar Customer Service 0.50 cent per gesprek en niet per minuut. Zeker als je zolang moet wachten en de teller tikt door, wordt je daar helemaal niet vrolijk van.
Ik ga de melding voor je doorsturen. Groeten, Shirley

Alle klachten die gemeld zijn door Anke-124