Klacht: lange levertijd na defect Ijskast

op 27 mei 2019 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

In Januari een keuken gekocht in Spijkenisse en zeer vriendelijk geholpen..
In maart geplaatst en met pasen deed de koelkast het niet meer ik heb lang moeten wachten eer men er achter kwam dat de compressor stuk was. (Heb alles weg moeten gooien daar ik net voor een hele week gekocht had) al met al heeft het precies 5 weken geduurd en is vandaag eindelijk een nieuwe koelkast geplaatst. (zo ook met moederdag was dit niet fijn en heb ook weer veel weg moeten doen.
Ook vind ik het jammer dat de kamerdeur niet geheel open kan, terwijl ik de maten doorgegeven heb.Ik heb foto’s gemaakt ter verduidelijking

Ik zou tevreden zijn wanneer hier iets t.o.v zal staan. 5 weken zonder koelkast is geen pretje . en een deur die niet geheel open kan.
vr gr Coby Bergsma

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste mevrouw Bergsma,Erg vervelend om te horen dat uw koelkast kapot is gegaan en dat u heeft moeten wachten op de vervanging hiervan. Ook is het jammer inderdaad dat de kamerdeur niet geheel meer open kan. Ik heb uw klacht opgepakt en ga hierover in overleg met onze klantenservice. We komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste mevrouw Bergsma,Vanuit onze klantenservice is u een mail toegestuurd, graag verzoeken wij u om ons een reactie te sturen op deze mail. Alvast bedankt hiervoor.Met vriendelijke groet,Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Goedemiddag Twan. Helaas kan ik niet antwoorden daar ik niet kan inloggen of what ever. Graag meer duidelijkheid Coby Bergsma

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste mevrouw Bergsma,De mail is verzonden naar uw privé mail, vanuit daar kunt u reageren. Wellicht is de mail in uw spam mailbox terecht gekomen. Wij vernemen graag van u.Met vriendelijke groet,Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Bij deze geen mail ontvangen. Ook niet bij spam, ook mijn schoonzoon heeft gekeken.graag meer duidelijkheid Coby

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste mevrouw Bergsma,mijn excuses voor het ongemak. Ik ga dit overleggen met onze klantenservice zodat zij contact met u opnemen om dit met u te bespreken.Met vriendelijke groet,Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]